AWAS PENYAKIT HERPES HARUS DIAMBIL SERIOUS‼️BACA KISAH SEORANG WANITA NI…

😱HERPES😢😢
AWAS ‼️‼️‼️‼️

Setahun yg lepas sy mengalami gatal2 di bahagian miss v keputihan yg byk dn mcm bisul d bibir miss v sy ingat bisul biasa byk kali ke klinik tk hilang juga.
Sy mngambil keputusan utk pgi cek d hospital doc saran kan ambil darah utk tahu apakah sbnarnya sy alaminya.
Saya sangat tertekan ..slps seminggu keputusan darah sy keluar sy sgt terkejut bila doc kta sy kena HERPES type 1! Sy sgt terkejut dn tertekan sbb sy bkn jenis org jalani kehidupun yg sosial dn bertukar2 pasangan sy sgt buntu!

Suami …sy diam kan saja sambil berfikir dari suami ke sy dpt semua ni masa tu sy tak tk blh berfikir dgn betul

Balik saja di rumah sy xblh nk buat apa sy asyik berfikir dari mana sehingga lah lps solat sy gugel sy terjumpa satu entry ROSFINAR HOR sy baca hingga hbis sy tk fikir byk sy terus msg sy bertanya ttg Neibac dn PRO 100 mula2 sy tak yakin sgt pd semua ni sy serah segalanya pada Allah dn bertawakal pdanya sy call ROS Alhamdulillah dia terang satu persatu dan ayat pertama keluar dari mulutnya adalah kena “YAKIN”

Selepas 3 hari ubat yg sy oder dh sampai … Sy call ros sekali lagi dia sentiasa beri semangat pada sy walaupun sy xknl siapa dia.
Dia tanya sy tgh gatal ke miss v tu sy jwp ya!

Dia suruh sy sembur sedikit NEIBAC.. Yea mmg betul dgn izinnya gatal hilang … Lps tu ROS ajar sy mcmna nk guna pro100 mmg pahit sedikit rasanya setiap cawan sy letak 5 ke 8 titik setiap kali minum air apa pun 3 kali sehari.selepas 3 hari keputihan kuar dgn byk kencing kerap bintik2 ruam pda miss v timbul tiba2 panic!! sy call ROS mcm selalu dia suruh sy YAKIN dn DOA.sy teruskan juga sehinggalah 2 bulan selepas guna NEIBAC dn PRO100 sy ambil keputusan cek semula darah sy .masa tu hanya Allah saja yg tahu hati sy ni .
Mcm biasa selepas 1minggu kputusan darah keluar… Doc bgi signal ehh dah hilang sy terkejut doc kata herpes awak dh clear .. Sy terkejut sbb doc kata virus akan kekal dlm badan sy mcmna dh hilang! .. Sy balik dgn syukur dn mcm tk percaya sy teruskn juga mcm biasa sy kta dlm hati sy akan cek lagi slps 2 bln.

Protecur100

Sy nmpak ada kurang tak rasa gatal dn jaga permakanan dgn betul sprti ros saran kan.
Sy paksa suami sy cek darah ..Alhamdulillah dia bebas herpes persoalan nya dari siapa sy dapat semua ni

Mcm biasa lps 2bln sy cek dhospital yg berbeza … Keputusan yg sy dapat Alhamdulillah CLEAR HERPES ..dgn izin Allah ..

Sehingga sekrang sy msh ambil pro 100 tp tk sekerap dulu cuma bila perlu .Alhamdulillah kehidupan sy kembali ceria dgn suami

Terima kasih pada Ros knl kan sy pada NEIbAC dn PRO 100 dn segala pertolongan nya dn nasihat masa sy tertekan dn perlukan sesaorg sampai satu krtika sy kekurangan duit utk bli neibac dan pro 100 ROS sanggup bagi sy hutang dahulu dn byr ansuran walaupun dia tk mngenali sy ..sy sangat berhutang budi dgn kebaikannya…hingga skrg dia dah jdi sahabat sy walaupun di alam maya Alhamdulillah …

Doc pernah beritahu mungkin jangkitan ini sy dapati di tandas awan ..cawan minuman atau ciuman pipi ke pipi pda org yg tlh d jangkiti dlm kita tak sedar.

So jangan panic okey jga kebersihan di miss v selepas bersama dgn suami dn jalani kehidupan yg sihat …. 😊

🌹Testimoni drpd:
Wanita Hebat
43 years old
Pahang
——-
ORDER SEGERA‼️
www.wasap.my/60124102368/setherpes

Tell a Friend and Get a Gift!

Follow me!