MASALAH KEPUTIHAN DAN CARA MERAWATNYA DISINI. TESTIMONI PENYAKIT KEPUTIHAN AKU…

PRODUK AJAIBSemakin hari makin menjadi2 keputihan aku. Worried sangat! Nak beritahu suami pun susah, tak beritahu lagi susah. Bingung aku!

Akhirnya aku beritahu tak boleh lagi nak berahsia dgn suami tersayang, sebab keputihan aku alami semakin berbau dan kegatalan dibhg alat sulit aku dah mula merebak.

Alhamdulillah,nasib baik suami aku faham dan dia sangat positif dgn aku. tq Allah!

Udah ke klinik sebanyak 4 kali. stop sekejab je dan datang semula. Dah cuba cara altenatif beberapa kali tapi semuanya tak menjadi. Sabar dgn dugaan ini je lah.

Lepas beberapa hari, suami pulang dari kerja dan membawa satu bungkusan dr poslaju. Hairan aku!

Sejak bila suami aku pandai membeli barang online ni. Dipanggilnya aku duduk depan komputer dan dibukanya weblog rosssafinahor.com dan sedikit demi sedikit dia memberitahu aku tentang produk-produk ni. Aku menangis teresak2 dan memeluk suamiku kerana dia begitu mengambil berat terhadapku.

Selepas 2 hari mengambil Protecur100 dan Neibac5, dgn izin Allah..bau busuk dan gatal pada kemaluan aku hilang terus. Cuma lelehan cecair keputihan tu masih ada. Rasa amat selesa sangat!

Alhamdulillah lepas amalkan produk ni selama seminggu dan sehingga hari ini(5 bulan lebih), penyakit keputihan yg aku tanggung selama 9 bulan telah dapat dirawat.

Rasa lega sangat dan kini aku disahkan mengandung 2 bulan. Aku masih amalkan produk2 ni dan akan terus membelinya selagi kemampuan Allah berikan.

Tkasih ye Kak Ross! ini janji Nona buat akak kan. Kalau segalanya ok, Nona akan membantu yg lain pula dgn memberikan testimoni Nona ini.

Nona Baharom
Kuala Lumpur

Tell a Friend and Get a Gift!

Follow me!