TESTIMONI KISAH BENAR KESAN IBU MENYUSU APABILA MENGAMBIL BEAUTISLEEP. CHECK IT OUT!

Salam dari Kaknik,

Kaknik memang dah nak mulakan blog ni ( http://superkaknik.blogspot.com ) 2 tahun lalu, tapi rutin harian Kaknik aduh………tk abis-abis le

plak ngan anak-anak ku seramai 6 orang ni. Si kecil molek(3tahun +) ku plak, nak digonggong susu kaknik(jgn putus dah le…he…he…). Dah tu kena memasak, hantar anak-anakku kesekolah, bisnes kecilan untuk tampung le sedikit kewangan hubby tersayang ku ini(anak 6 – faham-faham le….) dan tu ngantar tusyen,ngaji Quran. Tup tap tup tap dahhhh malam.

Apabila kegelapan malam menjelma, lalu diriku berubah dan menjelma sebagai guru terhadap anak-anakku, ehhh….macam penyajak daaaaa!ye le tu, penyajak sumbang. Pas tu, tup tap tup tap dah nak tido. Ehhh…terlupa plak masa ni le Kaknik relex agan hubby sambil bermanja-manja ngan dia. Tup tap tup tap….gringggggg…gringgggg! Oh! dah hampir subuh rupanya tetapi badan dan tenaga Kaknik, Alhamdullillah…terasa sungguh segar bugarrr seperti embun dipagi hari. Itulah yang Kaknik suuuka sangat ngan Beautisleep ni.

Walaupun seharian Kaknik bekerja tapiii Kaknik happy, tak kusut kepala otak ni. Xletih cam dulu dan yang bestnya..susu pun bertambah dan buah dada xlah kecut macam buah epal kecut. Anak Kaknik sumenya diberi susu badan dan Kaknik boleh le membezakan sebelum dan selepas Kaknik ngambil Beautisleep ni. Badan pun kuat dan mantap serta kulit Kaknik xkusam lagi macam 2 tahun lalu.

Kaknik ngambil Beautisleep ni dah 2 tahun lebih… dlm akhir bulan puasa. Masa tu xleh nk tido selepas ditipu oleh seorang lelaki yg datang tiba-tiba kerumah tuk menjual serunding dan kuih tradisi org melayu. Kaknik pun xtahu cammana boleh beli sume serunding dan kuihnya yg berharga sebanyak RM7++.oo sedangkan Kaknik dh siap sume kuih dan Mek(ibu Kaknik) dr Kelante pun ngirim banyak kuih dan serunding. Pas tu Kaknik xleh tido sampai hari raya pun xleh tido, muka Kaknik nampak cam hantu je(hiii takutnye). Kaknik gi ke klinik dan diberi ubat tido, dah datang hal lain plak…..letih, naik angin, stress dan macam-macam leee.

Tiba-tiba Allah SWT bantu kaknik bile Puan Ross dtg berhari raya kat umah Kaknik. Dia ni mmg baik dan suka bantu..,Kaknik diberinye 1 botol serbuk Beautisleep sebagai hadiah Hari Raya. Dgn yakin Pn Ross kata “Insyaallah…sehari dua ni, Kaknik akan sembuh(agan izin Allah SWT) dan xamik ubat tido tu”. Tiba-tiba…Alhamdulilllah! Allah SWT membantu le Kaknik ni sekali lagi(Maha Penyayang dan Maha Pengasih). Kaknik dapat le tido sumule hinggalh hari ni. Sampai hari ni le Kaknik xpenah mis Beautisleep, tapi kdg-kdg tu bla bajet kurang Kaknik selang seli pengambilannya….gitule critaku.

Kaknik syuuukur sangat kerana hatiku xresah dan stress cam dulu-dulu. Beautisleep ni mmg HAPPY PIL / HAPPY POWDER.

Tup tap Tup tap dah nk tido le…Jumpa lagi ye!

Salam sayang tuk sume….

This Article from: Super Kaknik
Photo: Google Search

Ross Safina Hor
sexeroz@gmail.com

Tell a Friend and Get a Gift!

Follow me!