TESTIMONI NEIBAC5 MENJAGA KANAK-KANAK: TANGAN SI COMEL TETAP ELOK WALAUPUN TERKENA SETERIKA PANAS

Salam untuk semua…dari Kaknik..harap2 semua nya ceria selalu di samping orang2 tersayang..

Kita ni jika bergelar ibu tu..tentunya buuusy jer dgn tugas seharian.Apalagi jika yg mempunyai ramai anak.Begitu jugalah dgn Kaknik..

Tiap2 hari tau2saja..rutin harian Kaknik memang la banyak.Pagi2 dah bangun…siap sarapan,kejut anak2..hantar gi sekolah…tapi badan tetaap rasa cergas dgn Beautisleep.Terima kasih banyak2 dgn Beautisleep.

Anak2 pulak..ada yg sekolah menengah..ada yg sekolah rendah..ada yg tadika.Habis hantar anak2..sibuk pulak dgn kerja2 rumah.Nak masak..basuh kain..mmm..tak kuasa le Kaknik nak cerita panjang lebar di sini..tau2 saja le yaa..!!

Tik tok tik tok…dlm dok sibuk2 tu…terlupa le nak tengok Si Comel lote tu…gi pegang seterika panas.Oww..terkejut Kaknik mendengar tangisan yg kuat tu..Allahhuakbar..kelam kabut le Kaknik terkam Si Comel tu…Nasib baik le ada Neibac 5.Kaknik pun cepat2 le spray kat tempat kena seterika tu…Tapi susah hati pulak le..mula2 tu mana la tau kot2 mengelembung nanti..jadi belon kan..hehe..sakit le Si Comel tu…bukannya apa kasihaaan.

Tapi tunggu2…rupa2nya tak jadi apa2…Alhamdulillah rupa2 dgn Neibac 5,, tangan dan paha Si Comel yg kena seterika tu tak jadi mengelembung pun.

Syukur..ada Neibac 5..terima kasih Neibac 5.Tunggu apa lagi..beli lah Neibac 5..tok sah dok pikir panjang2..Sayang anak ke sayang duit…
Of course le sayang anak…jadi oder Neibac 5.
Thanks a lot to Neibac 5..especially pada Allah yg telah mengizinkannya.

Ok..tunggu lagi cerita dari Kaknik ya..
Tata…

CALL ATAU SMS KAKNIK UNTUK TEMPAHAN:
+6017 4368119

Tell a Friend and Get a Gift!

Follow me!